merapikan rumah

haaaahh !  mesti mcm x pcayakan aku kemas rumah? hahaha , apa,ingat aku ni anak dara pemalas ke xreti kemas rumah?hehe, act ni pun aku kemas umah sebab mama yang suruh, sebab ari ni di bz katanya, soo aku disuruh kemas umaa. alah  bukan banyak pun keje nk dibuat, just sapu uma je kott :D

ohh yaaah, sebelum  tu aku nak upload pic kuku yang baru aku color tadi . cm comel gitu



ok, abaikan pasal kuku tu, mari kita mengemas almari yang besepaahh..
taraaaaaaaaaaaaaaa


ok yang ni sebelum memisahkan baju

yang ni plak proses menyusun baju sedang dilakukan




 ehhh tuptap tuptap aku jumpa baju yang ex aku kasi time dolu2. almaklumlahh team bola kita orang samaaa


taraaaaa ! ini diaa. hello, MU fans here baby.. 
MU with love babeh. awwwuuu, red devil gitu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: