TAHNIAH FARWANI LOKMAN

untung lah si katek ni dh ada orang sayang,    tahniah tahniah... ;)

     yang aku ni je hah nth bila2 nk ada bf, oh mama, badi apa yg tekene kat diri ku ini?????
loserr sangat ke aku smpai x de spe nak? hahha
ok dh mls nk taip panjang2, skali lagi tahniah ok katek, ni lah 1st bf kau yg paling handsome bagi aku.
yang lain out of service, teeeeeeeeeeeeet

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

misz fae said...

ala..tak lame lagi ade la tu..;)

Qiella said...

haha .
kau bukan tak ade orang nak .

memilih sgt .
haha !

yes yes ! bf wanie yang neyh kacak habes weyh ! :P

wanie rAngers:) said...

thanks myvi i love you.
betul cakap qiella tapi tape aku tau sbb ape kau pilih.

qiella: thanks weh doa2kan la ni kekal.

ixora said...

dah tu xkan aku nak sapu je siapa yg nak kt aku, msti lah kene pilih.
malu lah aku nak bwk lepak bf aku kalo huduh,plus selekeh kan. hahaa :p

dupdapdupdap said...

takpe lah kak if hudus.yang penting cukup sifat.kaya dan bergaya.haha

ixora said...

omaigod dupdap2. hahahaha